Tuan blog

My photo
Salah seorang hamba Allah. Penggemar buku dan gambar. Kadang-kadang suka merepek apabila mood ceria. Kadang-kadang suka berdrama apabila beremosi. Privasi itu hak saya. Jangan percaya jika was was. Ada agama, belajar agama. Jangan nak ciplak atau copy paste hak milik orang. (Ini dunia bahasa ibunda saya)

boleh ke aku teruskan ?

jadi secara umumnya menjalani hidup dalam planet bumi ni pasti ada pros and cons , kan?

Assalamualaikum dan salam sejahtera

okay baru baru ni aku juga salah seorang calon yg dapat masuk STPM. Obviously, I have that negative thoughts in my mind. Sebenarnya aku agak takut nak teruskan. Ye, mmg kena rajin dan bersungguh setiap hari dan setiap masa. Diri sendiri pun kena seimbang supaya dapat fokus.

Sekarang hanya berserah kpd Allah. Semoga dipermudahkan urusan andai melanjutkan pelajaran dgn mengambil STPM merupakan takdir ku dan langkah pertama utk belajar dgn lebih tinggi.

Aku mengaku alasan yg paling utama mengambil STPM sebab masalah kewangan. Okay itu salah satu.

Tapi sebenarnya aku masih belum bersedia utk berjauhan dgn ibu yg aku gelar 'Mummy'

Aku bukanlah anak manja. Tapi aku belum sedia nak hidup di kolej ke apa.

Adakah teruskan ambil stpm ni merupakan langkah selamat aku? atau langkah berani?
atau apa?




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.